Technikum Informatyczne (Teleinformatyczne, Ekonomiczne)

TECHNIKUM –inf./tele. 2017/2018 Wych. Marek Chrabąszcz

Bicz Łukasz, Cidyło Marcin, Cukrowski Fabian, Duzel Maciej, Głowacki Marcin, Górski Przemysław, Kuczurak Mateusz, Leszkiewicz Patryk, Klewek Tomasz, Waigner Roland, Pietralik Robert, Pokora Adam, Presia Jakub, Robak Krystian, Stencel Dawid, Sudoł Kamil, Sygiel Sebastian, Torebko Patryk, Zarzycki Sebastian, Żurowski Mateusz.
 
TECHNIKUM – ekon./informat. 2016/2017 Wych. Joanna Romaniuk


Budzyńska Ewa, Fredo Alicja, Łyskawa Klaudia, Mazurek Przemysław, Oszczyk Konrad, Pabisek Oktawian, Przychodny Dawid, Puczek Kamil, Targowicz Patryk, Tyczynski Dawid, Werelich Natalia, Włodarczyk Konrad, Zamojski Mateusz, Zimny Dominik, Żymełka Aleksandra.

TECHNIKUM – ekonom./informat. 2015/2016 Wych. Waldemar Łyczko

Baranowski Patryk, Basikowski Adam, Biernacka Adrianna, Birecka Małgorzata, Bubułka Roksana, Cieśla Szymon, Działa Filip, Jasiurkowski Kamil, Kawalec Angelika, Łuczak Maciej, Mroczek Dariusz, Pietrasiak Aleksandra, Przerwa Monika, Rogowski Grzegorz, Trzusło Krzysztof, Trzusło Marcin, Tyszkowski Eryk, Walęciak Dariusz, Wojciechowska Anna, Żuczkowska Karolina, Zatorska Anna.

TECHNIKUM – ekonom./informat. 2014/2015 Wych. Ida Węgrzynowska

Basta Ernest, Binkiewicz Mateusz, Bobkiewicz Patryk, Chojnacki Daniel, Domański Piotr, Fecowicz Karolina, Golonka Martyna, Isalska Karolina, Jaremko Błażej, Jóźwiakowski Mateusz, Madej Natalia, Michałowski Jan, Perliński Jakub, Siepka Anna, Sokołowicz Szymon, Sroka Justyna, Sufryd Sebastian, Surówka Kamil, Targowicz Radosław, Traczewski Dawid, Wegrzyn Aleksander, Zając Filip.

TECHNIKUM –  informatyczne 2013/2014 Wych. Halina Wojciechowska

Binkiewicz Bartosz, Borowska Aleksandra,Czapski Kamil, Dąbrowska Joanna, Fura Weronika,Gawrycki Oliwier, Jedrzejewska Alicja, Kaczyński Szymon, Kasinski Krystian, Kasperkiewicz Damian, Klewek Łukasz, Kłak Martyna, Koreń Damian, Kotulski Mateusz, Królikiewicz Anżelika, Łukojko Filip, Samborski Oskar, Sterchaluk Michał, Sykala Ariana, Świerczek Adam, Trzaska Agata.

TECHNIKUM – informatyczne 2012/2013 wych. Anna Jagieła

Dudek Jędrzej, Głuszczyński Jakub, Horbacewicz Rafał, Jarmuż Rafał, Jawor Damian, Kaczmarek Dominik, Kaczmaryn Ireneusz, Kasina Agnieszka, Kaszczynski Tomasz, Kosakowski Kamil, Krzeszowski Krzysztof, Kuriata Bartłomiej, Kuriata Erwin, Łyczko Paweł, Olbert Florian,Perliński Piotr, Skorek Dominik, Sołtysiak Paweł, Staszek Krystian, Sułek Maciej, Sykała Paweł, Szmyd Mateusz, Wierzbiński Michał, Wijacki Tomasz, Ziemczak Alan

TECHNIKUM –informatyczne 2011/2012 wych. Karol Kubiak

Adamkowski Miłossz, Aksamit Kamila, Binkiewicz, Cholewa Mariusz, Fałkowski Maciej, Hawrylczak Łukasz, Jackowiak Dawid, Jawor Marcin, Jaworski Tomasz, Kołodziej Mateusz, Kołodziej Witalij, Madej Tomasz, Organiściak Piotr, Panek Anna, Pliszczyńska Klaudyna, Płoch Krzysztof, Sawicki Adrian, Strzyż Sebastian, Szumilas Krzysztof,Trubiłowicz Kamila, Tyszkowski Fabian, Witkowski Mateusz

Zamówienie publiczne

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul. 1-go Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny.
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel.: 76 300 01 40.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
    2. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych
    3. Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    4. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2017r. Poz. 1579 i 2018) (Ustawa PZP); Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych),
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W szczególności zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym Umowa została wykonana lub postępowanie o udzielenie Zamówienia zostało zakończone bez zawarcia umowy,
  7. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. Prawo żądania dostępu do danych(w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu zgodnie z art. 8a ustawy PZP).
    2. Prawo żądania sprostowania danych (zgodnie z art. 8a ust. 3 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników zgodnie z art. 97 ust. 1b ustawy PZP).
    3. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
    4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego).
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
  12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Archiwum

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Archiwum

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: : Zespół Szkół Zawodowych w Brzegu Dolnym, ul. 1-go Maja 1A, 56-120 Brzeg Dolny.
  2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel.: 76 300 01 40
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu archiwizacji danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz realizacji wniosku dotyczącego praw wynikających z RODO .
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
    1. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
    2. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
  5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa.,
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. W przypadku realizacji wniosku dotyczącego praw wynikających z RODO – 6 lat.
  7. Posiada Pani/Pan prawo:
    1. Prawo żądania dostępu do danych. Wykonanie obowiązku, następuje w zakresie, w jakim dane osobowe podlegające udostępnieniu mogą być ustalone za pomocą istniejących środków ewidencyjnych (art. 22b ust. 3 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach)
    2. Prawo żądania sprostowania danych. Ograniczone w stosowania w związku z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Administrator przyjmuje od osoby, której dane dotyczą, pisemne sprostowanie lub uzupełnienie dotyczące jej danych osobowych, nie dokonując jednak ingerencji w materiały archiwalne)
    3. Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
    4. Prawo żądania ograniczenia przetwarzania. Ograniczone w stosowaniu w związku z art. 22b ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (nie ma zastosowania art. 18 RODO lit. a) oraz b) RODO w związku z przetwarzaniem danych w archiwum).
  8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i wynika z przepisów prawa.
  12. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji wniosku, dotyczącego praw wynikających z RODO.

Zebrania z rodzicami

Serdecznie zapraszamy wszystkich rodziców na spotkanie z wychowawcami i nauczycielami przedmiotów. Wywiadówka odbędzie w czwartek 18 kwietnia br. o godzinie 16.30. Od kodziny 17.00 bedzie także możliwość kontaktu z pozostałymi nauczycielami.

Wycieczka do Poznania na Targi Motor Show 2024

W dniu 05.04.2024r. uczniowie klas 1TEE, 2TEE i 3TEE wzięli udział w wycieczce do Poznania na Targi Motor Show 2024 w ramach projektu "Rozwój Kształcenia Zawodowego w Powiecie Wołowskim” - edycja III.
Uczniowie mieli możliwość obejrzenia najnowszych modeli samochodów, motocykli, co niewątpliwie było ogromną atrakcją, a poza tym z bliska przyjrzeli się pojazdom elektrycznym, które są przyszłością motoryzacji, choćby z tego względu, że są bardziej przyjazne środowisku. Wśród eksponatów wprawne oko mogło też dostrzec pojazdy zabytkowe. A wytrawni znawcy motoryzacji mieli okazję rozejrzeć się wśród profesjonalnych kosmetyków samochodowych do detailingu, jak i części tuningowych. Na uczniów czekało 10 gigantycznych pawilonów, a wizyta w nich zaowocowała niezapomnianymi wrażeniami. Bogaty program uzupełniały wydarzenia towarzyszące, takie jak konkursy, pokazy, symulatory. Uczniowie mogli obejrzeć wiele najnowszych marek samochodowych, motocyklowych. Imponująca była różnorodność aut sportowych, rajdowych, czy też miejskich. Pobyt na Targach zakończono smacznym, wspólnym obiadem. A sam wyjazd, jak się okazało, był nie tylko atrakcją turystyczną. To najważniejsze wydarzenie motoryzacyjne w Europie Środkowo-Wschodniej stało się znakomitą lekcja z zakresu najnowszych osiągnięć motoryzacji, a fani czterech kółek mieli okazję poznać bieżące trendy rynkowe.
Koordynatorem projektu jest pani Agnieszka Świerkowska - Gembara we współpracy z paniami Joanną Grynienko i Anettą Błaszczyńska- Pukas.
Z ostatniej chwili - z relacji uczestników okazało się, że nade wszystko spodobały się pokazy driftu, pisk opon i zapach spalonej gumy!!!

Więcej artykułów…

Kontakt z nami

Sekretariat

adres e-mail: zsz.biuro@brzegdolny.pl
tel.  (71) 319-58-94; 
faks: (71) 319-58-94

Dyrektor Szkoły
mgr inż. Małgorzata Staniszewska

Chętnie odpowiemy na pytania

contact

 

 

Jesteśmy otwarci na sugestie

Wicedyrektor Szkoły
mgr Halina Wojciechowska 

telefon:  (71) 319 58 94, wewn. 35



Kierownik Szkolenia Praktycznego
mgr Agnieszka Świerkowska-Gembara

telefon:  (71) 319 58 94, wewn. 34